Moral Orel to Big Hero 6: Scott Adsit Interview 2 – CGMagazine

Marketing


Deze week profiteert Disney ten volle van hun nieuwe Marvel-eigendom door hun eerste superheld-animatiefilm uit te brengen op basis van een Marvel-eigendom. Het is een onduidelijke, Grote held 6, een door anime beïnvloed superheldenteamverhaal over de relatie tussen een jongen en zijn grote, sprankelende robot. De stem van die robot is Scott Adsit, die zijn gepatenteerde rustgevende tonen leent aan de knuffelige medische robot die gepantserde misdaadbestrijder Baymax is geworden.
De naam van Adsit inspireert misschien geen naamsbekendheid, maar zijn gezicht is direct herkenbaar voor iedereen met een voorliefde voor cultkomedie. De door Second City getrainde improvisator was een vaste klant 30 Rotseen castlid van de legendarische Meneer Tooneen van de verwrongen geesten achter de briljant godslasterlijke Moreel mondeling (als schrijver, regisseur en stemacteur), evenals een regelmatige komische acteur in talloze tv-shows en films. Hij maakt technisch gezien zelfs al deel uit van het Marvel-universum, dankzij zijn oude vriend Brian Posehn die agent Scott Adsit naar hem vernoemde en visualiseerde voor de briljante Deadpool run die nog steeds in omloop is.
Met Grote held 6 CGM stond op het punt om in de bioscopen te debuteren en kreeg de kans om met Adsit te praten over zijn twee belangrijkste rollen in het Marvel Universum en Morele Orelwerken aan Beheers je enthusiasmede demon waarvoor hij speelde Vasthoudend D, en enkele andere aspecten van zijn lange legendarische carrière. Lees toch verder, niet?
Scott Adsit: Nee. Sommige personages staan ​​er zeker in, maar ik heb de strip nooit gelezen. Blijkbaar hadden niet genoeg mensen. Dus Marvel zei: “Doe wat je wilt” tegen Disney.
SA: Nou, ik wilde zeker niemand teleurstellen. Ik vond de uitdaging leuk omdat ik wist dat hij emoties moest opwekken zonder die te tonen. Dus dat was de uitdaging en het was leuk om mee te spelen.
SA: Een beetje, ja. Minstens één keer in elke sessie vroeg ik om iets te proberen en een andere richting of een ander ritme in te slaan of zelfs geheel andere regels toe te voegen. Disney werkte op die manier heel goed samen. Binnen die omgeving laten ze graag ideeën de vrije loop. Zo is de hele animatieafdeling. Ze zijn als een kunstenaarskolonie die elkaar helpt naar een gemeenschappelijk doel. Niemand trapt op tenen omdat iedereen wil dat je op hun tenen gaat staan.
SA: Oh ja. Er is een deel waar Baymax kracht verliest en veel daarvan ben ik. Er waren veel dingen die we probeerden waarvan ik denk dat ze geanimeerd werden en vervolgens werden geknipt die gewoon niet pasten in de timing of iets dergelijks. Ik probeer te bedenken of er nog iets is. Oh, de vuistslag. Het was hun idee om een ​​vuiststoot te doen, maar het geluid kwam van mij. Trial and error, dat soort dingen.
SA: [Laughs]Niemand zei iets tegen mij. Ik heb ze verteld dat ik in Deadpool zit, maar sommigen van hen wist het niet wie Deadpool is. Niemand heeft het ooit weer ter sprake gebracht. Ik denk dat ze er geen verbinding mee hebben gemaakt.
SA: Gerry Duggan heeft gebeld. Hij zei: “Zou je wat vrijwaringsformulieren willen ondertekenen?” [Laughs] Ik zei: “Waarvoor?” Het was heel vreemd, maar ik was duidelijk gevleid.
SA: Ik ga het cool spelen. Ik wacht tot ze naar me toe komen. Ik wil niet te wanhopig lijken en ik wil mezelf niet uitsluiten om op een dag Reed Richards te spelen.
SA: Dank je.
SA: Oh wauw, bedankt.
CGM: Ja, ik denk dat ik me altijd heb afgevraagd hoe je daarmee wegkwam?
SA: [Laughs]
CGM: Vooral in het derde seizoen, toen het zo donker werd, kon ik niet geloven dat de show in de ether kwam. Was er een grote strijd?
SA: Nou, we kwamen er maar een beetje mee weg. Er was geen strijd met het publiek omdat niemand ooit schreef. Ze keken toe, maar er waren geen klachten. Het derde seizoen was uitgegroeid tot een zwaar drama. De enige grap in het derde seizoen was dat dit poppen waren die deze emoties voelden. De man die de leiding had, hield ervan Moreel mondeling en hij waardeerde de richting die we insloegen. Maar toen we de eerste paar scripts voor het derde seizoen inleverden, waren ze zo deprimerend. Ze gingen over depressie, zelfhaat, verminking, verkrachting en zelfmoord… je weet wel, alle grote komische onderwerpen.
Er was geen grap te vinden, althans bij het lezen ervan. Dus hij kreeg de eerste twee scripts en zei: “Ik ga je bestelling terugbrengen van 20 afleveringen naar 13 en je wordt geannuleerd zodra die klaar zijn.” (Lacht) Dino Stamatopoulos vertelde me dat de directeur zei: “Geef me wat pis. Geef me wat sperma. Iets!” We hadden de serie verder ontwikkeld. Dus gingen we verder en maakten onze afleveringen. Ze waren zo vriendelijk om ons in ieder geval te laten maken wat we wilden maken. Ze hebben veel respect voor artiesten bij Adult Swim. Toen we die eerste twee afleveringen binnenbrachten die alle problemen veroorzaakten, bekeek hij ze en zei: ‘Nou, dit is het beste dat we ooit op het netwerk hebben gehad. Maar je bent nog steeds geannuleerd.’ Dat voelde hij toch. Hij zei: ‘Ik had het echt mis en ik waardeer wat je doet. Maar je bent geannuleerd.’
CGM: Heb je ooit die Moral Orel-special gedaan waar je het een paar jaar geleden over had?
SA: Dat hebben we gedaan. Het was een prequel genaamd Voordatl Orel. Het speelde slechts één nacht.
CGM: Is dat het voor de show of denk je dat je er op een dag naar terug zult gaan?
SA: Ik denk het wel. Er was sprake van het doen van interstitials. We hadden het ook over het doen van een serie Oral en Reverend Putty met zijn tweetjes. Maar Dino heeft het druk met andere dingen en ik ook. Dus we hebben nog niet de moeite genomen om dat voor elkaar te krijgen.
CGM: Schrijven jij en Dino überhaupt nog samen?
SA: Al een tijdje niet meer. Hij werkt aan een show met Triumph [The Insult Comic Dog] en Jack McBrayer nu. Hij is ook bezig met produceren bij zijn bedrijf en ze zijn bezig met een grote film.
CGM: Oh ja, de Charlie Kaufman-film.
SA: Heb je er iets van gezien?
CGM: Nee, ik weet alleen dat ze het samen gemaakt hebben en dat is genoeg voor mij.
SA: [Laughs] Het is echt. Meer hoef je echt niet te weten. Als je het ziet, word je weggeblazen.
CGM: Waarom heb je Moral Orel niet meer geregisseerd??
SA: Ik heb een aflevering van Frankengat, maar dat was zwaar. We waren op dat moment in verschillende steden omdat ik aan het werk was 30 Rots. Dus ik moest bij volmacht regisseren, ik speelde eigenlijk het hele ding op video voor de animators. Maar het was ergonomisch niet verantwoord. Ik zou graag meer willen doen. Ik hou van regisseren. Ik heb gewoon geen tijd gehad. Gelukkig heb ik gewerkt.
CGM: Hoe was het werken met Ed Asner aan Curb Your Enthusiasm?
SA: [Laughs] Intimiderend! Hij is een zeer krachtige aanwezigheid en een zeer zelfverzekerde acteur. Hij is ook een van mijn helden omdat hij een van de eerste namen was De tweede stad cast lijst. Hij is een van de groten. Ik kwam erachter dat hij echt een geweldige improvisator is in die show. Zijn personage was echt boos op me in de eerste scène die we samen deden.
Het was de eerste scène in de geschiedenis van de show waarin Larry niet aanwezig was. Hij was erg aardig en zachtaardig en lief, maar toen we aan de scène begonnen, was hij als een laser op me gericht. Ik vergat gewoon dat hij acteerde en dat bracht me van de wijs. Dus we moesten weer gaan omdat ik zo op mijn plaats was gezet door zijn woede dat mijn karakter uit elkaar viel en ik hem gewoon een plezier wilde doen. Weet je, “Wat wil je?! Alles wat je nodig hebt.” (Lacht) We kregen het na een tijdje eindelijk door, maar man wat was dat een heftige ervaring. Hij is echter een erg gulle acteur.
CGM” Heb je ooit mensen die “Casual Friday” tegen je roepen op straat?
SA: [Laughs] Ja, dat doe ik soms.
CGM: Ik ben nieuwsgierig omdat iedereen die met hem heeft gewerkt er een lijkt te hebben. Heb je goede Bill Murray-verhalen van de set van St. Vincent?
SA: Niet echt. We hadden geen scènes samen en ik kwam niet in zijn gezicht. We hingen wat rond op de set en ik stelde hem wat vragen over Tweede stad. Ik zou daar geen verhalen aan hechten, afgezien van de verhalen die hij vertelde. Maar ik zal zeggen dat hij erg gul en speels is als hij naar hem kijkt in een ensemble waar hij het kroonjuweel in de kamer is.
Hij zou met elke extra praten. Hij is duidelijk de slimste man in de kamer en iedereen altijd tien stappen voor. Maar hij vertrouwt erop dat je het bijhoudt. Dus neem die uitnodiging aan. Dat geldt voor iedereen, van Naomi Watts tot een figurant tot een gaffer. Hij is echt een voorbeeldige man.
CGM: Waarschijnlijk omdat het de eerste keer was dat ik je ooit ontmoette, ik stel me altijd zo oud voor Vasthoudend D aflevering waarin je de buurman en de demon in mijn gedachten speelt wanneer ik je zie.
SA: [Laughs] OK…
CGM: Dus ik vroeg me af hoe je die ervaring vond, aangezien je echt niet veel personages hebt gespeeld met make-up en protheses..
SA: Oh ja, dat heb ik nog niet genoeg gedaan. Het was geweldig. De vrouw die mijn make-up deed, was er helemaal weg van. Ze deed die geweldige make-up op mijn gezicht en toen maakten de kostuummensen die saterbenen. Maar waar ik altijd van hield, was dat elk van mijn nagels een gespleten hoef is. Dat is een detail waar ik altijd van hield, omdat je het niet eens echt kunt zien in de aflevering. Dat was eigenlijk alleen voor ons tweeën.
CGM: Wat vond je ervan dat Dave Grohl later je rol overnam?
SA: Ik was boos, maar ik zal altijd uitstellen naar de betere demon.
CGM: Hoe was het om deel uit te maken van die Mr. Show-wereld?
SA: Het was geweldig. Ik kwam binnen via Bob Odenkirk en Dino die ik kende uit Chicago. Toen ontmoette ik David Cross. Het was een beetje intimiderend omdat iedereen die bij de show betrokken was zo slim en zelfverzekerd was. Maar weet je, het waren komieken. Dus waarschijnlijk niet. Ik zat niet in de schrijfgroep. Ik was maar een acteur. Dus ik heb nooit het gevoel gehad dat ik een van de jongens was, maar eerder een geëerde gast. Daarvoor ben ik te laat binnengekomen. Het was zo’n beetje de laatste helft van het afgelopen seizoen. Ik had het gevoel dat ik deel uitmaakte van de cast, maar niet van de kern.
Lees ook onze recensie van Big Hero 6.
CGMagazine is een convergentie van cutlure en media, kijkend naar gaming, film, tafelblad en technologie. Met functies, recensies, artikelen en nieuws is CGM er om u op de hoogte te houden en op de hoogte te houden van alles wat nieuw en opwindend is.
CONTACT
MEER VAN CGM
© 2021 CGMagazine Publishing Inc. Alle rechten voorbehouden. CGMagazine kan een deel van de omzet verdienen met producten die via onze site zijn gekocht als onderdeel van onze gelieerde partnerschappen met detailhandelaren. Het materiaal op deze site mag niet worden gereproduceerd, gedistribueerd, verzonden, gecached of anderszins gebruikt, behalve met de voorafgaande schriftelijke toestemming van CGMagazine.

bron



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *